De warmste week van Studio Brussel, 1000den projecten konden zich registreren en hopen op een gulle geverof een leuk initiatief om geld voor hun in het laatje te brengen. Ook CD&V Aarschot wou van dit forum gebruik maken om een actie te organiseren.

CD&V Aarschot, koos ervoor om geld in te zamelen voor 't Hofke. 't Hofke is een arbeidszorgproject van vzw Het Hof van Vlaanderen. Het is een dorpswinkel/bakkerij/herberg in het centrum van onze mooie deelgemeente Langdorp. Dit initiatief brengt niet alleen leven in de dorpskern, maar werkt ook nauw samen met Huizen Eigen Haard (Aarschot) om personen met een beperking een werkaanbod te garanderen, dat hen in nauw contact stelt met product, streek, mens en omgeving.

Hilde Verbinnen, initiatiefneemster van het project is dan ook al generaties verbonden met deze herberg. Zij zorgt ervoor dat niet alleen de bediening echt en eerlijk is, ook haar producten zijn streekproducten of van eigen maak.

CD&V Aarschot ging dan ook met even veel inzet aan de slag op het Winterfeest in Aarschot op 18 en 19 december 2016. Erwerden wafels voor 't hofke verkocht alsook lekkere drankjes. CD&V Aarschot gaf een cheque aan 't Hofke voor het bedrag van 1000€. Nu zijn de centjes goed gespendeerd aan mooie nieuwe tuinmeubelen daarneest verdiende 't Hofke niet alleen centjes maar ook een extra bloemetje voor hun inzet die dorp, mens en omgeving aangenamer maakt!

Een succesvolle winter editie bracht 1000€ op voor 'T Hof!

Onderstaand enkele foto's van het prachtige terras, maar aarzel vooral zelf niet om het te gaan ontdekken ('T Hof - Langdorpsesteenweg 246 -Langdorp)

• CD&V in Beweging