CD&V-Aarschot organiseerde tijdens het afgelopen Winterfeest een ledenactiviteit waarbij ze de opbrengst integraal Atelier 4 schenkt.

Atelier 4
Atelier 4 is een activiteitencentrum voor mensen met een beperking. Lisa en Kelly, de bezielers achter het project, merkten dat veel mensen met een beperking nood hebben een zinvolle vrijetijdsbesteding op maat en aan sociale contacten. Daaruit onstond Atelier 4.

CD&V-Aarschot heeft een traditie bij het ondersteunen van goede doelen. Elk jaar tijdens het Winterfeest organiseren zij een activiteit voor alle leden waarbij de opbrengst telkens volledig aan een Aarschots goed doel wordt geschonken. In 2016 was dat 'T Hof in Langdorp, en ditmaal viel de keuze op Atelier 4. Die keuze is niet toevallig.

“Wij gaan voor een Aarschot waar iedereen telt. De inzet van Kelly en Lisa sluit hierbij perfect aan. Ook wie met een beperking door het leven gaat, heeft recht op vrije tijd samen met anderen. We steunen dan ook met veel overtuiging Atelier 4”, Nele Pelgrims, fractieleidster CD&V-Aarschot.

Meer info: https://ateliervierweb.wordpress.com/

• CD&V in Beweging